معرفي شارژر فندكي هاي ماشين

مطالب كارآمد و مفيد

معرفي شارژر فندكي هاي ماشين
هنگام خريد شارژر فندكي چه نكاتي را رعايت كنيم؟
سوكت شارژ(Micro USB) چيست؟ چه تفاوتي با بقيه سوكت ها دارد؟
به نوع كابل شارژتان توجه كنيد!
نكات مهم درمورد شارژ گوشي تلفن همراه
با انواع كابل هاي شارژ آشنا شويد!
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

معرفي شارژر فندكي هاي ماشين

شارژر فندكي چيست؟

 

شارژر فندكي يك وسيله كوچك و كاربردي مي‌باشد كه همانطور كه از نامش پيداست به اين منظور طراحي و توليد شده است كه سرنشينان خودرو در طول سفرهاي شهري و بين‌ شهري به وسيله آن بتوانند گجت‌هاي هوشمند خود را شارژ كنند. ميزان ولتاژ سوكت شارژر فندكي خودروها 12 مي‌باشد كه اين مقدار براي گجت‌هاي هوشمند با ولتاژ ورودي 5 ولت بيش از حد مجاز است. شارژر فندكي مانند يك مبدل عمل كرده و برق 12 ولت سوكت فندكي خودرو را به برق 5 ولت تبديل مي‌كند.

 

نكات مهم در هنگام خريد و انتخاب شارژر فندكي مناسب :

 

  • به نوع پورت USB شارژر دقت كنيد. برخي مدل‌هاي جديد اين شارژرها داراي درگاه USB Type-C هستند كه ممكن است توسط هيچ كدام از گجت‌هاي شما پشتيباني نشود و عملا اين درگاه بي استفاده باشد.
  • شارژر را از نظر داشتن چراغ LED بررسي كنيد. داشتن چراغ LED مزيت بزرگي است كه شما را از وضعيت اتصال صحيح شارژر و شارژ شدن دستگاه مطلع مي‌سازد و نيازي نيست كه براي اطمينان مدام گوشي خود را چك كنيد.

 

برترين برندهاي توليد كننده شارژر فندكي

شركت‌هاي مشهور و معتبر توليد كننده گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌‌ها و … مانند اپل و سامسونگ و ساير برندها، توليد شارژر فندكي را در دستور كار ندارند. اما تعدادي برند مشهور در زمينه توليد محصولات و لوازم جانبي گجت‌هاي هوشمند در دنيا وجود دارند كه محصولات بسيار با كيفيت و قابل اطمينان طراحي و توليد مي‌كنند. برخي از اين برندها عبارتند از:

 

  • انكر (Anker)
  • آوكي (Aukey)
  • ريمكس (Remax)
  • راوپاور (RAVPower)
  • جووي (Joway)
  • ارلدام (Earldom)
  • الدينو (Ldino)
  • شيائومي (Xiaomi)

 

جمع‌بندي :

 

شارژر فندكي چيست، وسيله‌اي است كه در دنياي امروز، به ابزاري پر كاربرد و مفيد تبديل شده است. شارژر فندكي وسيله‌اي ضروري است كه مي‌تواند منبع تغذيه لازم براي شارژ گجت‌هاي هوشمند در داخل خودرو را فراهم نمايد. براي اينكه همواره آنلاين و در دسترس باشيم و يا نيازهاي خود را در شرايط مختلف از قبيل سفر برطرف سازيم، نيازمند گجت‌هاي هوشمند هستيم؛ گجت‌هاي هوشمندي كه هميشه روشن بوده تا بتوانند ما را در شرايط مختلف همراهي كنند.

در اين مقاله سعي كرديم به صورت جامع به معرفي شارژر فندكي و نحوه كار آن و نكات مهم در هنگام خريد آن اشاره كنيم. تجربيات خود را در زمينه استفاده از شارژر فندكي با ما درميان بگذاريد؛ بدون شك تجربه‌هاي ارزشمند شما در استفاده از اين ابزار مي‌تواند راهگشاي علاقمندان به استفاده از اين محصول باشد.

چطور تایر ماشین را عوض کنیم؟ (آموزش تصویری)

با اینکه عوض کردن تایر کار چندان پیچیده ای نیست، اما برای اینکه این کار را به شیوه ای امن و موثر انجام بدهید چند نکته وجود دارد که باید بداند. ما اینجا یک آموزش تصویری گام به گام برای روش تعویض تایر با ترفندهای پنج دقیقه ای در اختیارتان می گذاریم.

۱- مکانی امن برای توقف اتومبیل در کنار جاده پیدا کنید

همیشه ایمنی را راس اولویت های خودتان قرار بدهید، نه اینکه برنامه های زمانی یا تایر ماشین تان برای تان مهم ترین مسئله باشد. به جای آنکه در کنار بزرگراه یا خیابانی شلوغ و پر رفت و آمد که مکان هایی بسیار خطرناک هستند، توقف کنید باید همچنان به رانندگی ادامه بدهید، حتی اگر تایر ماشین پنچر شده باشد. کارشناسان پیشنهاد می کنند که تا زمانی که نقطه ای مناسب در یک خیابان فرعی، یک شانه عریض، پارکینگ، یا یک جاده بلند و مستقیم و در صورت امکان، پهن پیدا کنید تا اتومبیل را پارک کنید، بهتر است سرعت تان را حدود 32 کیلومتر در ساعت کاهش بدهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.